Vi har glädjen att bjuda er till
Lördag 16 maj 2026 · kl 11.00
Välkommen till
Vi vill fira Hilma tillsammans med er. Efter gudstjänsten samlas vi i församlingshemmet för fika och skoj.
När
Lördag 16 maj 2026
kl 11.00
Efteråt
Fika
i församlingshemmet
OSA
Senast den 9 maj. (men gärna redan nu)
Något gick fel när vi skulle skicka. Försök gärna igen, eller mejla hilma@ansund.se direkt.